• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retouren, Ruilen en Klachten

Retouren

Na ontvangst van de goederen heeft u 14 dagen de tijd om, indien u niet tevreden bent, de producten retour te sturen (herroepingsrecht). Dit kan echter pas nadat u dit schriftelijk heeft gemeld (kan via e-mail). Stuur svp eerst een e-mail naar info@allemaaldingetjes.nl

Alleen producten die ongebruikt en onbeschadigd zijn kunnen retour gestuurd worden. Indien mogelijk in de originele verpakking. Print onderstaand formulier uit en vul het in. Doe dit bij de retouren zodat wij alle gegevens hebben en er geen vertraging in de afhandeling van uw retour ontstaat. U kunt de producten retour sturen, degelijk en stevig verpakt, en voldoende gefrankeerd naar:


Allemaal Dingetjes
Augustapolder 28
2992 SR  Barendrecht

De verzendkosten van de retourzending dient u zelf te betalen, tenzij u de gehele bestelling retourneert. Binnen 14 dagen zullen wij uw retour behandelen en het bedrag van de retour gestuurde producten terugstorten op het door u opgegeven rekeningnummer. U ontvangt van ons een e-mail zodra uw retourzending is afgehandeld.

 

RETOURFORMULIER 


Ruilen

Wilt u een product ruilen dan dient u eerst de artikelen die u niet meer wilt retour te sturen (zie hierboven). Daarnaast kunt u dan de artikelen die u wel wilt bestellen in onze webwinkel. U kunt wachten tot wij het bedrag van de retouren hebben teruggestort maar dat kan tot 14 dagen duren dus houd daar svp rekening mee.

Klachten

Indien u een klacht heeft kunt u een email sturen naar: info@allemaaldingetjes.nl
Vermeld svp duidelijk wat uw klacht inhoudt en indien uw klacht betrekking heeft op een bestelling,
vermeld dan ook het ordernummer. Wij zullen uw klacht zsm in behandeling nemen.
U ontvangt binnen 5 werkdagen een e-mail met onze reactie.


Allemaal Dingetjes is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u via de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info door middel van een klachtenformulier uw klacht indienen.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling:

Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Zie ook onze Voorwaarden voor meer informatie.