Vragen?
Met het formulier onderaan deze pagina kunt u ons een vraag stellen. U kunt ook een e-mail sturen naar info@allemaaldingetjes.nl
Voordat u ons een vraag stelt, kunt u eerst in deze lijst kijken of uw vraag er al bij staat:
1 Producten
1.1 Dat ene product, is dat er ook in het geel?
Alle artikelen die wij in ons assortiment hebben worden weergegeven in onze webwinkel. Wij hebben niet alle producten in alle kleuren in ons assortiment. U kunt contact met ons opnemen als u vragen heeft over producten.
1.2 Ik wil graag 2 bloemetjes bestellen in plaats van 10, kan dat?
U kunt bij ons alleen bestellen wat u ziet in onze webwinkel. Als er bij een product staat dat de verpakking 10 stuks is dan kunt u dit product niet los bestellen. Sommige producten kunt u wel per stuk bestellen, dit staat er dan ook bij in de productomschrijving (per stuk)
1.3 Zit er een plaklaagje op jullie applicaties?
Er zit geen plaklaagje op onze applicaties. U kunt de applicaties opnaaien met een paar steekjes, of oplijmen met textiellijm of een lijmpistool.
2 Bestelproces
2.1 Ik heb een aantal producten in de winkelwagen geplaatst en ineens is alles weg, wat kan ik daaraan doen?
U kunt het beste voordat u een bestelling wilt plaatsen eerst inloggen via Mijn account.
De producten die u in de winkelwagen hebt geplaatst blijven er dan 48 uur in staan, ook als u uitlogt. U kunt ook gebruik maken van het verlanglijstje om het e.e.a. te verzamelen. De producten blijven altijd op het verlanglijstje staan. Zo kunt u bijvoorbeeld een paar keer inloggen en uiteindelijk als u alles heeft verzameld de bestelling plaatsen door producten te verplaatsen van uw verlanglijstje naar de winkelwagen.
2.2 Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Zodra u tijdens het bestelproces klikt op de knop 'Kopen' is uw bestelling definitief. Uw bestelling is dan aangekomen in ons systeem. U krijgt binnen een uur een orderbevestiging met de factuur toegestuurd per e-mail. Het kan gebeuren dat u uw e-mailadres niet goed heeft ingevuld bij het invoeren van uw gegevens. Of de orderbevestiging is terecht gekomen in uw spam map in uw e-mailprogramma.
U kunt ons een berichtje sturen, dan kijken wij het voor u na en sturen wij u nogmaals een orderbevestiging.
2.3 Ik wil bestellen namens mijn bedrijf, krijg ik een factuur met BTW erop?
Bij het plaatsen van een bestelling in onze webwinkel kunt u uw bedrijfsnaam en BTW-nummer invoeren.
Zodra u een bestelling bij ons plaatst, ontvangt u binnen een uur een e-mail met de orderbevestiging en als bijlage de factuur met daarop vermeld uw bedrijfsnaam, uw BTW-nummer en de BTW. Deze factuur kunt u zelf uitprinten en opnemen in uw administratie voor de BTW-aangifte.
3 Afhandeling van de bestelling
3.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden de bestellingen binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling, tenzij anders aangegeven. Kiest u als betaalmethode Overboeking (bankoverschrijving) dan gaat er wat tijd overheen totdat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.
3.2 Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Wij verzenden de bestellingen binnen 2 werkdagen, tenzij anders aangegeven. Is uw bestelling verzonden met brievenbuspost dan moet u rekening houden met de bezorgtijden van PostNL. Brievenbuspost wordt bezorgd op dinsdag t/m zaterdag. Meestal bezorgt PostNL de volgende dag. Maar het kan gebeuren dat een brievenbuszending wat later bezorgd wordt. Heeft u na 5 werkdagen nog steeds uw bestelling niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via e-mail: info@allemaaldingetjes.nl
Is uw bestelling verzonden met de pakketpost van PostNL dan ontvangt u van ons een e-mail met de trackingcode. Hiermee kunt u zelf in de gaten houden wanneer uw bestelling bezorgd wordt. De meeste pakketjes worden de eerstvolgende werkdag bezorgd. Soms na 2 werkdagen.
Houd svp rekening met aangepaste bezorgtijden tijdens weekenden en feestdagen.
3.3 Wat gebeurt er als een besteld product niet op voorraad is?
De meeste producten die u ziet in onze webwinkel zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven. Zodra een product uitverkocht is, kunt u het niet bestellen. Mocht tijdens het lopen van uw bestelling blijken dat een besteld product toch niet op voorraad is (doordat de voorraad niet klopt) dan wordt het bedrag uiteraard vergoed.
3.4 Ik wil iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
Het is in ons systeem niet mogelijk om een bestelling achteraf te wijzigen. U kunt wel een tweede bestelling plaatsen met de toevoeging. Wij voegen de twee bestellingen dan samen. Het minimum bestelbedrag per bestelling is 1 euro. Eventueel teveel betaalde verzendkosten krijgt u uiteraard terug.
4 Retouren en Klachten
4.1 Wat moet ik doen als ik een product terug wil sturen of ruilen?
Onze retourprocedure vindt u hier: Retouren
Indien u een product wilt ruilen, kunt u het product wat u niet meer wilt eerst retour sturen. U kunt daarna (of wellicht wilt u eerst wachten totdat het bedrag is teruggestort) een nieuwe bestelling plaatsen.
4.2 Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen?
Informatie over het indienen van een klacht vindt u hier: Klachten
Neem contact op
* Verplichte velden