Retouren

Na ontvangst van de goederen heb je 14 dagen de tijd om, indien je niet tevreden bent, de producten retour te sturen (herroepingsrecht). Dit kan echter pas nadat je dit schriftelijk hebt gemeld (kan via e-mail). Stuur eerst een e-mail naar info@allemaaldingetjes.nl
Alleen producten die ongebruikt en onbeschadigd zijn kunnen retour gestuurd worden. Indien mogelijk in de originele verpakking. Downloads zijn uitgesloten, deze kunnen niet teruggestuurd worden.
Print onderstaand formulier uit en vul het in. Doe dit bij de retouren zodat wij alle gegevens hebben en er geen vertraging in de afhandeling van uw retour ontstaat. Je kunt de producten retour sturen, degelijk en stevig verpakt, en voldoende gefrankeerd naar:

Allemaal Dingetjes
Bezeel 6
3162VA Rhoon

Klik HIER om het RETOURFORMULIER te downloaden

De verzendkosten van de retourzending dien je zelf te betalen. Binnen 14 dagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen zullen wij jouw retour behandelen en het bedrag van de retour gestuurde producten terugstorten op het door jou opgegeven rekeningnummer. Als je de gehele bestelling terugstuurt dan storten we ook de op de factuur betaalde verzendkosten terug. Je ontvangt van ons een e-mail zodra jouw retourzending is afgehandeld.

Downloads zijn uitgesloten van de retourprocedure, die kun je dus niet terugsturen en je krijgt voor de downloads ook geen geld terug.

Let op: Heb je gekozen voor Afterpay dan dien je altijd gewoon de factuur van Afterpay te betalen, de Afterpay factuur wordt niet door ons aangepast!

 

Ruilen


Wil je een product ruilen dan dien je eerst de artikelen die je niet meer wilt retour te sturen (zie hierboven). Daarnaast kun je dan de artikelen die je wel wilt bestellen in onze webwinkel. Je kunt ook wachten tot wij het bedrag van de retouren hebben teruggestort maar dat kan tot 14 dagen duren dus houd daar rekening mee.

 

Klachten


Indien je een klacht heeft kun je een email sturen naar: info@allemaaldingetjes.nl. Vermeld duidelijk wat jouw klacht inhoudt en indien jouw klacht betrekking heeft op een bestelling, vermeld dan ook het ordernummer. Wij zullen jouw klacht zsm in behandeling nemen. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een e-mail met onze reactie.

Allemaal Dingetjes is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je via de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info door middel van een klachtenformulier jouw klacht indienen.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling:

Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Zie ook onze Voorwaarden voor meer informatie.